Ramiz Raja Ka Danbg Bayan

32

کراچی (اسٹاف رپورٹر) پاکستان کرکٹ بورڈ کے چیئرمین رمیز راجا نے دعویٰ کیا ہے کہ اگلے ہفتے تک نیوزی لینڈ کی طرف سے اچھی خبر ملنے والی ہے، نیوزی لینڈ نے رابطہ کیا ہے۔

وہ منسوخ کردہ دورہ کو شیڈول کرنے کی کوشش کر رہا ہے۔ آئندہ ہفتے ہوم سیریز کا اعلان کردینگے، پاکستان کرکٹ اکانومی بہتر کرے گا تو آئی سی سی بات بھی سنے گا، پاکستان کرکٹ بورڈ کو اپنے بھی پیسے بنانے ہیں اور آئی سی سی کو بھی ریونیو بنا کر دینا ہے۔

انہوں نے کہا کہ بھارت انٹرنیشنل کرکٹ کونسل کیلئے 90 فیصد آمدنی فراہم کرتا ہے جبکہ آئی سی سی اس آمدنی میں سے 50 فیصد فنڈ پی سی بی کو دیتا ہے، بھارت آئی سی سی کو پیسے دینا چھوڑ دے توڈر ہے کہ پاکستان کرکٹ کہیں بیٹھ نہ جائے۔

جمعرات کوسینیٹ کی قائمہ کمیٹی برائے بین الصوبائی رابطہ کو قومی ٹیم کی تین سالہ کارکردگی پر بریفنگ دیتے ہوئے کہا کہ انہوں نے کہا کہ اربوں روپے اس ٹیم کے کوچز کےلیے خرچ کیا گیا، یہاں پیسہ صفر ہے اور گالیاں بے تحاشا ہیں۔

جب تک آواز نہیں اٹھائیں گے تب تک کوئی کام نہیں بنے گا۔ ٹیم کو بھی کہا ہے کہ آپ کو ایک موڑ مڑنا پڑے گا۔ ورلڈ کپ میں قوم ساتھ ہوگی تو یہ اپنا 100فیصد دیں گے۔ پاکستان کی پچز ٹھیک نہیں اور کوچنگ بھی خراب ہے، پورے سسٹم کو ڈائریکشن دینی ہے۔

پاکستان زمبابوے یا سیکنڈ گریڈ ٹیم نہیں، ورلڈکپ جیتی ہوئی ٹیم ہے، کوئی ردی کی ٹوکری میں نہیں ڈال سکتا، مغربی بلاک کے ساتھ چلنا بھی ہے، گورے کو آنکھ دکھائیں تو وہ ڈر جاتا ہے۔